Translate - tłumacz

wtorek, 18 listopada 2014

Jesienne słońce


"Złota polska jesień" to moja ulubiona pora roku i właśnie ona była inspiracją dla mojego kolejnego stwora.
Broszka "Jesienne słońce", powstała  właśnie w jeden z tych pięknych mroźnych poranków,
ciągle jednak pełnych słońca i mieniących się ciepłymi barwami liści zrywanych przez wiatr.



Całość wykonana jest z sutaszu (chińczyk), sznura skręcanego, koralików Fire Polish i TOHO,
a w centrum usadowiła się pastylka ciemnozielonego agatu.




Mocowanie zapinki dodatkowo zabezpieczone jest kilkoma rzędami haftu koralikowego. 



Mięsisty komin zastąpiłam szarym, dresowym szalem, 
na którego tle zaświeciło dziś moje "Jesienne słońce".






To nie koniec, w kolejce czeka jeszcze kilka efektów mojej "przewlekłej weny".
 Pojawią się tu niebawem.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz