Translate - tłumacz

sobota, 22 sierpnia 2015

Venecki szyk


Dziś kolejna praca z cyklu Royalowych inspiracji :)
"Poranek w Wenecji" bo tak brzmi tytuł fotoinspiracji przywodzi mi na myśl tak wiele obrazów
a co za tym idzie twórczych porywów i naprawdę trudno było mi wybrać ten jeden
by przejść do realizacji, bo Wenecja to maski, wachlarze, cekiny, serpentyny, koronki, falbanki,
ciężkie draperie i misterne sztukaterie ... !!!
Ale po wielu dysputach JA vs JA, wybrałam motyw wachlarzy.
Tak powstał wspaniały komplet, który dziś mam przyjemność wam przedstawić!

  • To zdjęcie pojawiło się jako zapowiedź powstających wachlarzy ;) 

  •  Naszyjnik prezentowany na masce jak na Veneckie inspiracje przystało

  • ... serce naszyjnika to wstążka shibori owleczona koralikami TOHO, sutaszem i sznurem skręcanym, u szczytu turkusowa moneta, a w zwieńczeniu przepiękna kropla Fluorytu tęczowego.
  • Na sznurze zagościły piękne kule Chalcedonu, krople Fluorytu, Turkusy w różnych postaciach, kamień barwiony, szkło weneckie, maleńkie Hematyty i koraliki TOHO.   
  • I na szyi mej, bo nie trafiła mi się żadna modelka po drodze z kuchni do salonu na sesję zdjęciową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz