Translate - tłumacz

piątek, 19 grudnia 2014

Kryształowe gruszki

...
Dziś na blogu kryształowe owoce mojej twórczości :)
...


...
Zielony kryształ od razu mnie zahipnotyzował i wprawił w zakłopotanie,
bo jak tu takie cudo ubrać nie ujmując uroku?
Więc ostrożnie, krok po kroku przyodziewałam go w sutaszową kreację.
 Gdy przyglądałam się gotowej już pracy zauważyłam, że jest ona wyjątkowo pięknym
owocem "zimowej gruszy" o kryształowym sercu.
...





Jak mówiłam: "... krok po kroku ..."



"Kryształowe gruszki"





2 komentarze:

  1. Przepięke :) kojarzą sie jakos z elfami;) Ten element azurowy swietnie wkomponowany :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://www.manufakturaprezentow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :)
      A z zaproszenia już korzystam !!!

      Usuń