Translate - tłumacz

środa, 18 marca 2015

Zielono mi ... w różu !


Niby nie lubię, niby nie mój kolor ale się skusiłam i dziś róż w roli głównej.
Skusiłam się na niego przez szufladowe wyzwanie i nie powiem podoba mi się :)
Zwłaszcza to jak intensywna stała się zieleń ceramicznego oka w różowej 
oprawie z sutaszu, no i chwosty moje ukochane ponownie zagościły
na salonach, a z gościa szybko stały się wisienką na torcie!



Sutaszowy wisior licznie zdobiony koralikami TOHO z przepięknym ceramicznym,
zielonym okiem i spektakularnym chwostem wieńczącym dzieło ;)
Całość zawisła na 3mm sznurze skręcanym w kolorze chwosta z nietuzinkowym
zapięciem z koralików TOHO i pięknego akrylowego guzika .





Pracę zgłaszam do "uroczego" wyzwania :)

4 komentarze:

  1. Pięknie wykonany, ta soczysta pastylka zwraca uwagę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) za miłe słowa pani Małgosiu !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy naszyjnik, kolory rzeczywiście podkreślają się wzajemnie.
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki !!!
      Miło mi po raz kolejny bawić się z wami :)

      Usuń