Translate - tłumacz

niedziela, 18 stycznia 2015

Kuferek

Dziś torebka, a dokładniej kuferek .
Jego powstanie cieszy mnie tym bardziej, że jest to
moja pierwsza tego typu praca.
Począwszy od wykroju, przez wszelkie zdobienia,
 po wykończenie detalu. Bo o ile zdobienie gotowych 
torebek nie jest dla mnie niczym odkrywczym, to już
uszycie takowej od podstaw było wyzwaniem .
Efekty oceńcie sami :)


Hasła które wykorzystałam :
  • Spróbuj czegoś nowego
  • Dla siebie
  • Tkanina, wstążka
  • Biały
  • Koraliki


Na początku był materiał .

Później, krok po kroku ...

... z każdym kolejnym szwem ...

... formował się kuferek !!!

Dwa guziki magnetyczne dla ochrony wszystkich skarbów ...

... i pętelka z koralików dla dizajnu .

Z przodu leżą zaspy śniegu i zwisają sople ...

... z tyłu ostatni płatek śniegu opada swobodnie .





6 komentarzy:

  1. Torba piękna, bardzo oryginalna i pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :)
      Zwłaszcza od kogoś koto tworzy takie cuda !!!

      Usuń
  2. Fajna torba na tą porę roku. Podoba mi się pomysł wykorzystania futerka. Będę zaglądać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !!! I zapraszam serdecznie mam nadzieję, że jeszcze nie raz coś się Pani spodoba :)

      Usuń
  3. Jaka zimowa i futrzasta :-) Super jest :-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń